»
» Reklamace

Reklamace

Přijaté zboží je poškozené

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte!

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat naši společnost.

Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

Prosíme, napište nám podrobnosti prostřednictvím kontaktního e-mailu (Reklamace a výměna zboží) a my vám následně poradíme jak dále postupovat.

Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.

Záruční doba - spotřebitel a nepodnikatel

Záruční doba je 24 měsíců, u použitého zboží 12 měsíců, od převzetí zboží.

Prodloužená záruka

platí v případě uvedení na obalu zboží, v návodu připojenému ke zboží, v reklamě nebo ve smlouvě.

Lhůta pro vyřízení reklamace

V případě, že jste spotřebitel, bude reklamace vyřízena ve 30denní lhůtě.
V případě, že nejste spotřebitel, se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

Peníze vám pošleme na účet nebo vám částku vyplatíme na naší prodejně, a to nejpozdějí do třiceti dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy. Vrácení peněz poštovní poukázkou není bohužel možné.

Náklady spojené s dopravou zboží na reklamaci a zpět ze servisu vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:

  • reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.),
  • prostřednictvím kontaktního formuláře (položka „Reklamace”) zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží,
  • doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.).

Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží (např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu).

Reklamační protokol

Pokud reklamaci provádíte osobně na naší prodejně, obsluha Vám vydá reklamační protokol, který si odnášíte s sebou.

V případě zaslání reklamace poštou, na adresu reklamačního oddělení, Vám bude zaslán reklamační list na e-mail uvedený v reklamaci.

Kam mohu reklamované zboží doručit?

„REKLAMACE”
AutoTeimer s.r.o.
Jiráskova 2
516 01 Rychnov nad Kněžnou

V žádném případě neposílejte zpět zboží na dobírku! Tyto zásilky nebudou přijaty a budou doručeny zpět odesílateli.

Důležité dokumenty ke stažení

Reklamační list  (PDF)